Online Trading Akademi Toronto Stjerners


Online trading kurs en vinner Du har nettopp sett meg kjøpe aksjer. Ingen stor sak. Jeg føler meg som E-Trade babyen (han er nå avsluttet i Canada, men går sterk i USA). Har jeg melk som dribler ned haken min, kjøpte jeg 10 aksjer av Intel på NASDAQ klokken 23.09 i Online Trading Academys (OTA) Professional Trader Part 1 kurset. For å få føttene våte, praktiserte vi handel med 10 storkapital aksjer som for det meste ble klassifisert som langsomme movers. I tillegg var det en dag da markedene gikk sidelengs, ikke mye. Du må kjenne alle funksjonene i handelsplattformen og hvordan du bruker dem. Dette er en god dag å trene. På den tredje dagen av kurset får deltakerne til å handle med levende markeder som praktiserer kjøp og salg av begge lange stillinger (kjøp av aksjer med sikte på å henge på det på lang sikt, med forventning om at det vil gå opp i verdi) og korte stillinger (selger lager du ikke har dette er gjort på margin for å kjøpe den tilbake senere, forhåpentligvis til fortjeneste), og sette stopp-ordre. Artikkel Fortsatt under Okay, tid til å erklære: Jeg var gjest hos Online Trading Academy. De tillot meg å delta på kurset, verdsatt til 2500, gratis. Egentlig inviterte jeg meg selv over fordi etter tre års skriving om nettbasert investering og online trading slo, trodde jeg at leserne ville være nysgjerrige på å vite hva en pro-handelskurs lærer. Her er den grunnleggende forutsetningen: Online trading er en ferdighet som kan læres og derfor læres. Ja, noen mennesker har mer bakgrunn på verdensmarkedet. Ja, noen mennesker er raskere elever. Ja, noen mennesker har en fordel for det, og gir dem en kant. Online handel er enkel, men det er ikke lett, sier Ron De Appolonia, daglig leder for Online Trading Academys Toronto-kontoret. Hvis det var lett, ville jeg vifte til deg fra min yacht og du vinker tilbake fra din yacht, sier han wryly. Men hvis du godtar premisset om at for ethvert yrke som lærer, ingeniør, lege, mekaniker, elektriker eller rørlegger trenger du utdanning og opplæring, hvorfor ville det ikke være sant for elektronisk handel. Logisk, nei Saks i punkt: Vår klasse hadde 24 studenter (inkludert tre kvinner), og seks av dem tok på nytt kursen. Alle får sin egen handelsstasjon komplett med datafeed fra e-Signal. I tillegg gir Online Trading Academy elevene mulighet til å ta noen av sine klasser, hvor som helst i verden, gratis. Kurset dekker vesentlige handelsfaglige ferdigheter, inkludert risikostyring som korrelerer det generelle markedet med sektorer og lageraktivitet som foregriper, identifiserer og utnytter momentum ved å velge realistiske inn - og utgangspunkter og være klar over markedsførernes oppførsel. Kurset gjør en veldig god jobb med å fortelle det som det er. Mangel på puffery er en god ting når du snakker om folks kontanter og RRSPs. Den triste sannheten er at denne bransjen er full av leverandører som lover å ta det tunge løftet ut av netthandel: Her er vår enkle å følge, 3-trinns formel eller heres vår programvare som handler for deg. Husk alltid: Hvis det ser for godt ut til å være sant, er det sannsynligvis. De beste handlerne har et gjennomsnitt på 65 prosent, sier Rehman Moledina, en OTA-instruktør og en 12-årig handelsveteran. Å forvente å komme ut på hver handel er rett og slett urealistisk. Det første prinsippet om elektronisk handel er risikostyring: behold det du har. Det andre prinsippet om suksess i netthandel er å begrense store tap mens du lærer, sier Moledina. Hvordan gjorde jeg med Intel-aksjen jeg ferdig med dagen opp 75 cent. Selvfølgelig trenger jeg mer praksis. Online Trading Academy Anmeldelser Konkurransedyktig lønn, gode medarbeidere. morsom industri og ser på folk som lærer om økonomi (i 3 vurderinger) Følgelig oppfyller vi vårt oppdrag, for å gi finansiell utdanning i verdensklasse til individuelle investorer, med nåde og lidenskap (i 4 vurderinger) Tenk deg å jobbe på et sted hvor du virkelig kan hjelpe folk forvandle sine økonomiske liv (i 4 omtaler) Å se forvandlingen av våre studenter liv gjennom vår utdanning har vært fantastisk (i 4 vurderinger) Du må jobbe helger, men dette er en del av jobben og skissert i intervjuet ditt (i 9 vurderinger) Dette selskapet jobber i et veldig raskt tempo med stor visjon og mål (i 5 anmeldelser) ingen ulemper bare bare oppertunities (i 4 vurderinger) Dette er ikke bare en 9-5 jobb og vil ikke være for noen som er etter den slags daglige struktur (i 3 omtaler) Forvent å jobbe 2-3 uker i måneden, med sporadiske fridager (i 2 omtaler) Flere fordeler og ulemper Nedre ledelsesverdier er kjærlighet og tjenerledelse. Utdannelse er første klasse undervist av sanntid investorer og handelsmenn hvis sanntid personlig investering poster og resultater kontrolleres periodisk. Selskapet vokser og innoverer konsekvent. Hardt arbeid fra sanne tjenerledere og folk som er oppriktig interessert i å omdanne studenters liv, vil trives med dette selskapet. Virksomheten er basert på å etablere relasjoner og følge en velprøvd prosess til fordel for alle parter. Mange butikker er franchiset, og utførelsen av butikken vil avhenge av mange faktorer i forhold til den bestemte eieren. Vi må finne 034Right034 passer så langt som hvilken eier som er kompatibel med selskapet og våre individuelle kjerneverdier og personlighet. Råd til ledelse Konsekvent tilbakemelding fra utdanningsrådgivere og overvåking av franchiseeiere om hvordan de fungerer i tråd med bedriftens verdier og retningslinjer. Ja, vi jobber lange timer og volumet av arbeid og tempo er intens, men det er det som gjør det gøy. Med det harde arbeidet kommer belønning og anerkjennelse. I039ve jobbet med 5 fortune 500 selskaper og OTA som en mindre, men voksende virksomhet er uten tvil den beste opplevelsen. Det tillater meg å berøre og delta i flere disipliner fra markedsføring, salg og finansiering. Det er vanskelig å gjøre dette i et stort selskaps siloer. Det er ingen ulempe for meg. Ærlig hvis det var, ville jeg ikke være her. Nothings perfekt, men hvis du vil ha fullkommenhet, vil du aldri finne den. Dette er 95 riktig og that039s bra nok for meg. Online Trading Academy - min erfaring 15. oktober 2010 17:19 Online Trading Academy - min erfaring Som jeg lovet fra den andre store tråden: Questrade, registrerte jeg og fullførte 7-dagers kurs på Online Trading Academy. Jeg holdt mitt ord. Jeg tok 7-dagers Professional Trader Course: tradingacademycoursesP. rader. aspx og ja, kostnaden er som annonsert på nettsiden. Mer om kostnaden og verdien senere. Dette er en skole, de lærer deg ferdigheter og verktøy. De lover deg ikke å bli rik eller tjene 110. Instruktør. Jeg ringer ham til Mr. R. Det er vanskelig å oppsummere en person, men rett og slett satt, han var fantastisk. Hes en av de raske, vittige, raske, smarte, hyggelige gutta som du kanskje vet om. Han pleide å jobbe hos handelsselskaper (mer enn 10), takket være sin fantastiske personlighet, smarthet, han møtte mange høytstående folk, administrerende direktører i banker, handelsfirmaer osv. Mr. R ville svare på alle spørsmål, gode og dumme spørsmål . En av elevene var tydeligvis ikke der for å høre, men Mr. R svarer fortsatt på spørsmålene sine (jeg ville absolutt ikke ha det). I stedet for å skrive finansielle formler ned på tavlen (f. eks. BNP, ATR.) Ville han DERIVE dem fra bunnen av. HERREGUD. Dens som når jeg var på universitetet, husker noen smarte barn ikke fysikklikninger, men henter dem fra ingenting. Geezz. Mr. R fortalte oss over 40 virkelige historier, som virkelig kjørte poenget til hver ting han snakket om. Esp. de der folk gjorde feil, hans klienter som hadde millioner med ham på sin gamle jobb. Han viste oss også sine egne personlige handler, og hvorfor han gjorde det, og mann, han må nå være millionær, med hans GOOG, AAPL og BIDU handler alene. Men han spiller alt, valuta, alternativer, osv. Han fortalte oss hvordan den japanske yenen var altfor høy, han hadde kortslått den i flere uker, viste oss grafer for bevis, da på WedThurs-natt, kunngjorde Bank of Japan at de formelt presset NED Yenen (Jeg er sikker på at dere har hørt om dette). Hellige fortjeneste Batman. Hans lære ble 100. Men gitt alle bevisene han viste oss, burde jeg ikke bli overrasket, men likevel. Å se det i aksjon er imponerende. Jeg er sikker på at han gjorde en fin pakke der igjen. Derfor er Mr. R ganske enkelt en fantastisk fyr. Han bryr seg om studentene, og han er også vennlig. Ikke rart at han har så mange venner. Han lover å svare på alle våre e-postmeldinger, kanskje sent, men han vil. Og han er sann i det ordet. Jeg mailet ham som 3 uker siden, aldri hørt fra ham, så plutselig for noen dager siden, får jeg svaret hans. Takk. Selvfølgelig ga jeg ham toppkarakter ved evalueringen på slutten, tror jeg alle i min klasse gjorde også. Klasseklasse startet på en lørdag kl 9. I utgangspunktet lærer de deg hvordan du handler aksjer ved å lære deg tekniske handelsferdigheter. De har også bygget mange andre ferdigheter, konsepter, slik at du kan gjøre dette på full tid for å tjene til liv. Fra mandag, ved hjelp av infoen vi ble lært på lør og søndag, handler alle for ekte penger med ekte penger i 2 økter hver dag. Hver sesjon var jeg tror 2 timer. Men når du handler, blir du opphisset eller nervøs eller rotet opp ved å klikke på feil knapp, tiden fløy av så fort, det virket som 10 minutter. Som annonsert på deres nettside handler du med skolens penger. Instruktøren setter oss opp ved å gå gjennom en liste over MUST DOs hver dag før du handler. Viser oss hvilken info vi trenger å ta hensyn til, hvem oppdateringsgrad, sektoranalyse, etc., slik at vi kan få en følelse av hva markedet vil bli som i dag for handel. Du kan gå lang eller kort på 10 aksjer de gir deg. Du kan bare kjøpe 10 aksjer maks, og hold 1 aksje maks om gangen. Ditt stopp er 10 cent. Så ting er ganske stramme, og det var vanskelig å tjene penger. Målet ditt var å få 0,10 fortjeneste og komme seg ut. Gjenta. Det er vanskeligere enn det ser ut. Min første dag, jeg fikk totalt gevinst var som 0,60. Så resten av uken, mistet jeg som 6,00 totalt. På grunn av å ikke kunne bruke og forstå alle tingene jeg har lært å klikke på feil knappen ved å kortslutte vs. ikke shorting. En gang glemte jeg å sette inn en stoppgrense (jeg var opptatt med å snakke med naboen min), lageret jeg var i droppet 70 cent, den store sjefen som overvåker oss løp inn og ropte på Stasjon for stoppgrense. (Som var stasjonen min). Så jeg er glad jeg kan gjøre denne feilen i klassen og ikke hjemme med mine egne penger. Det er mange ting du kan lære av å handle det for ekte. Klikk på lenken ovenfor for å se 7-dagers. I utgangspunktet er det alle tekniske handelsverktøy og ferdigheter. Ja, du kan lese bøker for å få alt dette, men du må lese kanskje 20 bøker og på en eller annen måte vite å plukke ut viktige for å få den samme informasjonen. Den viktigste forskjellen er at en lærer er der for å lære det til deg. Forklar ting når du ikke forstår, og forklare hvorfor verktøyet er viktig. Og du kan IKKE stille en bok et spørsmål. Det vil ikke svare deg. Etter å ha innført et verktøy, f. eks. RSI, Mr. R vil fortelle oss hans mening om å bruke dette. Hvis det var en god indikator eller ikke (fra hans mange års handelsopplevelser). Hans erfaringer alene var verdt mye IMO. Som å ha noen der for å fortelle meg, er denne indikatoren forsinket, så bruk den ikke til å gjøre dine beslutninger i buysell. Mengden info de lærte oss var enorm. Hodet mitt faktisk skadet når 3 pm kommer med. Det føltes som om noen stakk en nål full av info og injiserte den i hjernen min. Jeg har to store bundet papir fulle av utdelinger (2 tommer tykk), og jeg tok så mye notater hver dag, hendene mine skadet etter hver dag. Minnet meg om mine universitetsår. Klokka 16.00 ble alle i klassen brukt. Men den fantastiske Mr. R. fortsatte å gå som Energizer Bunny. Nei, egentlig, jeg vedder hed hed E Bunny hendene ned. Da jeg dro hjem hver dag klokken 16:30, måtte jeg bare hvile, så mye info, som var oppe i hodet mitt. Jeg fryktet nesten å gå til neste morgen noen ganger. Minnet meg om min HampR blokk skatt kurs. Så du får sikkert pengene dine der i innhold. 15 okt 2010 5:19 pm 2 rfdrfd OP Deal Fanatic 26. juni 2005 7269 Innlegg 143 oppvoterOct 15th, 2010 5:19 pm Post Grad. Etter at du har avsluttet kurset, kommer du til å logge inn på deres STUDENTS-seksjon på nettsiden. Wow, det er tonnevis av ting der inne. Husk at det er Ubegrenset re-tar, så vær så snill å gå tilbake og ta på nytt klassen. Men hvis du jobber som jeg er, må du ta dager for å delta igjen. Det var 3 personer i min klasse som var på nytt. Og alle sa ja, deres lære fungerer, men det er fortsatt vanskelig å trekke avtrekkeren etter at du har analysert hælen ut av lageret. Så de er der for å få mer selvsikkerhet når de skal trekke utløseren. På deres hjemmeside, for nyutdannede, er en av de kuleste og beste tingene de har en LIVE (og innspilt) forelesning undervist av OTA instruktører rundt om i verden. De gjør en noen få uker, og jeg deltok på en LIVE på tirsdag (da jeg ikke hadde jobb), og instruktøren bringer opp diagrammene, ca 110 studenter logget inn, og du hører instruktørens stemme og ser hans musekart og plotting. Du kan stille spørsmål live, og han svarer dem med en gang. Etter 1 time av den økten ønsket jeg mer. Jeg lærte mye i den økten, esp. når instruktøren gjør noe, stiller spørsmålet til deg: Så er dette en kjøpsmulighet. Han venter deretter på klassene å klikke JA eller NEI. Så avslører han sitt svar. Hver økning har selvfølgelig et emne. De er også innspilt, så jeg kan logge inn akkurat nå og se det på min egen tid. Hver sesjon legger vekt på hva vi har lært i klassen, med ekte eksempler på aksjer, SampP, DJIA-diagrammer som er HØYRE. Så det viser deg om den tekniske analysen fungerte eller ikke. Hvis du vil at denne tjenesten skal spørre om dine egne aksjer, kan du også, for en pris, de kaller det XLT. Prisen er her: tradingacademycoursesX. ading. aspx 10.000. Ingen spøk. Men det er et livstid medlemskap. Så dette som et stort fellesskap av handelsfolk, de analyserer helvete ut av en aksje, alle inkludert OTA instruktører er der, vil gi kommentarer. Mr. R forteller oss at de danner grupper og faktisk alle HANDEL samtidig. Så jeg tror det er definitivt mer gunstig når du har gt50 personer som har analysert det og ansett det å være en god handel eller ikke. Så for 10k ,. Jeg antar at du skal kunne tjene det tilbake. Jeg har ikke blitt med dette ennå, ikke sikker på om jeg har tid til å delta. Verdi: Når du snakker med rådgiveren der, kan de kaste inn noen ekstra ting gratis. Som å besøke de første 2-3 dagene av et annet kurs, delta på workshops, etc. Basisprisen kan ikke endres, noe som er rettferdig antar jeg. Så det er ikke som å sitte på et fly til Hawaii, bare for å finne ut fyren ved siden av at du betalte 2000 mindre. Ved 5000 er det definitivt dyrt. Rettferdiggjort sannsynligvis ikke. Men instruktøren, innholdet, live trading var TOP NOTCH. Jeg glemte å legge til, som angitt på nettstedet, vil du motta 20 av din månedlige provisjon du betalte med Questrade refundert tilbake som kontanter i Questrade-kontoen din hver måned. Dette fortsetter å gå til du lukker Questrade-kontoen din og maksimalt 4995 (undervisningen din). Så jo mer du handler med QT, desto raskere får du all undervisning tilbake. Så du fikk din utdanning gratis på en måte. Siden du kan gjenoppta denne klassen for livet, ubegrenset, så tror jeg at hvis du tar denne klassen 2x eller 3x, så ja 5000 er definitivt berettiget og verdt det. Tro meg, du kan ta denne klassen 5x og kan fortsatt lære noe nytt. Fordi markedet endres noen få måneder. 1999 tech bubble burst, 2008 finansiell meltdown, etc. Noen studenter tok det under en lavkonjunktur (som meg), så jeg burde komme tilbake når det ikke er en lavkonjunktur for å se hva forskjellene i handel er. Du får bildet. Som jeg sa før, kan du lese tekniske handelsbøker, de vil lære deg det samme, men en bok vil IKKE svare på dine spørsmål. Boken vil ikke se på dagens nyheter og lære deg hvilken info å være oppmerksom på eller ikke. Boken vil ikke være der når du handler for å svare på Mr. R. Jeg trakk denne støttelinjen her, og heres en stigende trekant, er jeg riktig. Så det har du det, min korte oppsummering. Er jeg glad jeg tok det Ja. Har jeg brukt det jeg lærte å få meg penger Ikke ennå, fordi jeg ikke har spist alt ennå, jeg anslår at jeg har 60 igjen for å vurdere og fordøye. Men dette har gjort meg til en smartere kjøper akkurat nå, jeg ville ikke bare hoppe inn i AAPL fordi den krysset 300. Hvis jeg tok dette kurset tidligere, ville jeg ikke ha solgt AAPL på 150. Dumt eh Takk for å lese, vær så snill å spørre meg om noen spørsmål Jeg gjør mitt beste for å svare på dem. Hvis du planlegger å ta det, vennligst gi meg beskjed om deg. Jeg får kreditt for mitt neste kurs (hvis jeg noen gang tar en). E-post eller PM meg. Takk. 15 oktober 2010 5:51 pm 3 ckhw Sr. Medlem 4 mai 2007 718 innlegg 112 upvotes GTAOct 15th, 2010 5:51 pmEn av de beste stedene å motta en utdanning relatert til dagshandel og forvalte aksjemarkedet, er gjennom Online Trading Akademi. Deres nettside er fylt med vurderinger fra studenter om deres erfaring og hvordan de har brukt informasjonen de lærte å administrere sine egne investeringer. Det blir mindre uvanlig for personer i nærheten av pensjonisttilværelse for å administrere sine egne investeringer i stedet for å stole på en tredjepart for å gjøre det, men det er viktig at du forstår i det minste grunnleggende om handelsaksjer. De online og personlige kursene som tilbys av Online Trading Academy, hjelper deg med å lære hva du trenger for å administrere dine egne investeringer, og prøve å få en solid levetid på skiftene i markedet. Online Trading Academy er det beste stedet å få en profesjonell handelsutdanning. De har online og personlig kurs om aksjer, futures og e-minis, valutaer, alternativer, varer og mer. Men hvor bra er de egentlig å finne ut, les vurderingene fra nåværende og tidligere studenter. Vi har tatt med mange av dem her på denne nettsiden. Her er noen grunner til at vi støtter Online Trading Academy: 1. Et solidt og voksende selskap. Under evalueringen av Online Trading Academy eller et utdanningssenter, bør du spørre om ldquo Vil de være rundt for den lange haulrdquo I motsetning til mindre, ofte ustabile selskaper som er her i dag og gått i morgen, har Online Trading Academy 36-og-telle fysiske sentre fra Dallas til Dubai. Og hvis et senter ikke er nær deg, er det like enkelt å ta klassene dine på nettet. Sjekk studentene og se selv. 2. Rask vekst til over 24 000 kandidater. Fra begynnelsen som et handelsrom i 1997, som utdannede studenter handler sine egne kontoer, ble Online Trading Academy omdannet til en utdanningsinstitusjon og åpnet sitt første senter i Irvine, California i 2001. Og nå har de 36 sentre thatrsquos rask ekspansjon. Les anbefalingene for å finne ut hvorfor Online Trading Academy-studenter liker dem så mye. 3. Priser og anerkjennelser. Online Trading Academy er en tre-timers vinner av FXstreet ldquoBestrdquo Award for utdannet innhold, og er for tiden en finalist for to STAR-priser fra Traders Planet. Dens instruktører og forhandlere er ofte omtalt på slike finansielle kanaler som CNBC, Bloomberg Television og Fox Business. Organisasjonen har forhold til ledende utvekslinger, inkludert CME Group, NY Liffe, Singapore Mercantile Exchange og NASDAQ. 4. NASDAQ Innholdsleverandør. Online Trading Academy tilbyr også pedagogisk webinnholdsopplæring for NASDAQ TotalView Data. Bill OBrien, Senior Vice President for Market Data Distribution, NASDAQ sitert i en pressemelding quotOnline Trading Academys beslutning om å skape TotalView pedagogisk materiale betyr deres forpliktelse til å gi handelsmenn den informasjonen de trenger for å lykkes, og. deres påviste dyktighet i å utvikle pedagogisk innhold gjør dem til en ideell partner for å gi informasjon om TotalView på NasdaqTrader. quot 5. BBB Rated. En av de beste stedene å undersøke et selskap er The Better Business Bureau. Vi besøkte deres nettside og gjorde en bakgrunnskontroll. Bedre Business Bureau har gitt en A-Excellent vurdering til Online Trading Academy. Rangeringen Bureauet tildeler en bedrift, bestemmes av en sammensatt score av slike faktorer som sin type virksomhet, lengden av virksomheten, overholdelse og en rekke andre faktorer. Du kan lese en fullstendig rapport av selskapet her. Hvis du legger til evalueringene fra Online Trading Academy-kandidater, får du mer enn nok informasjon til å lage din egen evaluering. Og hvis du liker det du ser i vurderinger og testimonials, er det enkelt å finne ut mer om Online Trading Academy uten å plage en krone av dine egne penger. De har en gratis halvdags introduksjonsklasse kalt Power Trading Workshop og andre gratis materialer på deres hjemmeside. Vi har lagt inn linker, slik at du enkelt kan registrere deg for disse gratis ressursene. Takk for at du leser. Online Trading Academy Anmeldelser Hvis du er seriøst interessert i handel, er OTA ganske enkelt det eneste som er best. (Les mer) Denne klassen viste meg hvorfor jeg mistet 80 av min portefølje grunn til å lage veldig enkel tekst. (Les mer) Handel med egne penger er veldig skummelt, og jeg kom til OTA første gang for å rette opp dårlige handelsvaner jeg hadde. (Read More) Online Trading Academy fikk meg til å føle som vi hadde utmattet saken, investert i aksjer. På grunn av det, føler jeg meg mer trygg på handel. (Les mer) Online Trading Academy Products

Comments

Popular Posts